Sunday, October 30, 2011

Nädal 8

Selle nädala ülesandeks on siis virtuaalmaailmad. Pean tunnistama, et viimased 5-6 aaastat ma ei ole eriti MMORPG mänge mänginud, kuna ma tean, et kui ma midagi mängima hakkan, siis ma ei saa enam pidama ja kogu mu aeg läheb sinna. Vahepeal küll olen RPG'si mänginud, kuna need saavad ka mingi hetk läbi..:D, ning on ka mu lemmikud mängud. Aga ärme kaldu teemast kõrvale. Põhikoolis käimise ajal mängis meil põhimõtteliselt terve kool mängu Runescape (www.runescape.com), ning kes ei mänginud, sellel polnud kellegiga millesti rääkida..:D, vanasti kui mängisin, siis tuli alla laadia väikse mahuline klient, see oli võibolla alla 1 megabaidi, aga hetkel täpselt ei tea, kuna pole ammu tegelenud sellega. Aga mängust, GUI on 3d's, näeb välja päris hea graafikaga, kindlasti on see edasi arenenud ja veel paremaks tehtud, seal said kasutajad endale tegelaskuju arendada, oskusi (skille) oli seal päris palju ja ka neid tuli aeg ajalt juurde. Muidugi tegemist on f2p'ga, aga ka p2p, kuna, kes maksid selle eest, said juurde igasuguseid skille, queste, kohad, kuhu f2p ei pääse jne. Ise olen kuu aega seal liige (mängu keeles member) olnud, ning tõesti oli palju võimalusi. Igal juhul tegemist oli väga huviava mänguda, aga kuna see hakkas kooli ja eraelu..:D segama, siis tuli see ära lõpetada.
Kui tuleb mingi mängu isu peale, siis mängin RPG'si, neid tuleb ikka uusi aeg ajalt välja ning põhiline, et need saavad ka lõpuks läbi, kuid vahest mõne mängu puhul ei tahaks, et ta läbi saaks..

No comments:

Post a Comment