Monday, October 31, 2011

Nädal 9

Selle nädala ülesandeks on siis vaba tarkvara toote kogemused. Esiteks peab mainima, et ma ei kujutaks absoluutselt arvuit kasutamist ette kui meil ei oleks taolisi võimalusi, mida vaba tarkvara meile pakub. Ise kasutangi põhiliselt vaba tarkvara.
Põhiline vaba tarkvara toode mida ma kasutan on vist Windows Live Messenger. Enamus veebi põhisest suhtlusest käib mul läbi WLM'i. Veel mainib märkimist ära VLC Media Player, mis minu arust on filmide vaatamiseks parim ning ka interneti brauser, ise kasutan selleks hetkel paralleelselt IE9 ja Google Chrome. Mõni aeg tagasi kasutasin selleks ainult Mozilla Firefox'i, aga ma ei tea tüütas mind ära ja tahtsin midaig uut proovida.

1 comment:

  1. Eee.... Live Messenger ei ole vaba tarkvara. IE9 ka mitte. Chrome ka mitte.

    Kas konspekt oli segaselt kirjutatud...? Juba teine inimene, kelle jaoks asja olemus tabamata jääb. :(

    ReplyDelete