Monday, November 28, 2011

Nädal 15

Ongi kätte jõudmas viimane kohustuslik blogi kanne. Ülesandeks on kirjeldada, milline võiks olla veeb ja sotsiaalne tarkvara 5-10 aasta pärast.

Ohjah, ei oskagi alustada. Üks asi millest hetkel väga palju räägitakse on pilve lahendus, ning ta kogub praegu juba tuure, siis ma ei imestaks kui 5-10 aasta pärast ongi kogu info paigutatud pilve lahendusse. See omakorda tõstatab riskid, kuid ma ei usu, et keegi teadmatult oma andmeid sinna koondab, ses suhtes, et kõik teavad miks on seda vaja ja mis on riskid ja kuidas neid riske võimalikult väikseks hajutada.

Sotsiaalmeedia koha pealt, ma tahaksin, et oleks üks põhiline sotsiaalne tarkvara, ükskõik siis mis ta pole, et kõik inimesed oleksid koondunud ühte kohta, kuna mõte mitmest erinevast kontost (orkut, facebook, google+, twitter, myspace), ei meeldi mulle eriti. Seega loodame, et asi läheb selles suunas.

Kuna tegemist on suht ennustusega, siis ei ole see eriti mulle meele järgi. Asjad liiguvad selles suunas nagu nad minema peavad.

No comments:

Post a Comment